top of page
Forgive for peace of mind. It has been stated numerous times and in numerous ways, forgive for you. Holding on to pain will make you sick and miserable. Let bad memories go
Sharing is good. Forgive

Dream-Motivational Video Will Smith


''Hayalinizin ne olduğunu bilmiyorum. Gerçekleştirmek için uğraşırken ne kadar hayal kırıklığına uğradığınızla ilgilenmiyorum, hayaliniz ile ilgili tek söyleyeceğim, Onu gerçekleştirmenin mümkün olduğu! Bazılarınızın zaten bildiği üzere. Bunu yapmak zor. Kolay değil. Hayatınızı değiştirmek zor. Hayalinizi gerçekleştirmek için çalışırken, pek çok hayal kırıklığına uğrayacaksınız, pek çok başarısızlığa, pek çok acıya. Kendinizden şüphelendiğiniz anlar olacak. Tanrım diyeceksiniz, neden? Neden bu benim başıma geliyor? Sadece anneme ve çocuklarıma bakmaya çalışıyorum, Kimseden bir şey çalmıyorum veya kimseyi soymuyorum. Nasıl olur da bu, bana olmak zorunda olur? Birçok zorluklara katlananlarınıza söylüyorum, hayallerinizden vazgeçmeyin. Zor zamanlar gelecekler, ama onlar kalmak için gelmediler, geçmek üzere gelecekler. Mükemmellik; harika, ezoterik veya hayali, sadece özel birkaçımızın sahip olduğu tanrısal bir özellik değil. O gerçekten hepimizin içinde var olan bir şey. O kişi olduğunuza inanmanız çok önemli. Çoğu insan, bir aile yetiştirir, bir hayatı kazanır ve ölür. Büyümeyi bırakırlar, kendilerini geliştirmeyi bırakırlar. Kendilerini zorlamayı ve ileriyi hedeflemeyi bırakırlar. Bir çok insan içinde olduğu durumdan şikayet eder ama çoğu onu değiştirmek için bir şeyler yapmak istemez. Ve çoğu insan hayallerini gerçekleştirmek için çabalamaz, Neden? Birincisi korku yüzünden, başarısızlığın korkusu, "Ya işler yolunda gitmezse?" Ve başarının korkusu, "Ya her şey yolunda giderse ama ben kaldıramazsam?" Bu kişiler riske giren insanlar değillerdir. Diğer insanlarla çok fazla zaman geçiriyorsunuz, onların sizden hoşlanmasını sağlamak için çok fazla zaman harcıyorsunuz, onları kendinizi tandığınızdan daha çok tanıyorsunuz, onları öğreniyorsunuz, haklarında bilgi ediniyorsunuz, onlarla takılmak istiyorsunuz, hatta onlar gibi olmak istiyorsunuz. Ve ne var biliyor musunuz? Onlara o kadar yatırım yapıyorsunuzki, kendinizin kim olduğunu, bilmiyorsunuz. Size kendi başınıza zaman harcamanız için meydan okuyorum. Eğer hayallerinizi yaşamak istiyorsanız, hayatınızdan kaybedenleri çıkarmanız gerekli. Yalnızca hayallerinin peşinden koşan insanlar için hayat farklı bir çeşit anlama sahiptir. "Doğru insan" olduğunuzda yapmanız gereken kendinizi diğer insanlardan ayırmaya başlamak sizi onlardan ayıran eşsiz bir farklılığa sahip olmalısınız, diğer insanları takip ediyor olduğunuz süre boyunca sadece "taklitçi" olursunuz, ve asla hiçbir zaman dünyadaki en iyi "taklitçi" olamazsınız, ama kendinizin olabileceği en iyi olabilirsiniz, size kendi değerinizi ortaya çıkarmanız için meydan okuyorum. Bunu görmeyeceklerin, size katılmayacakların, vizyona sahip olmayanların, Bilmesi gereken bir şey var. Siz nadir bir cinssiniz. İş hayatınızda boy ölçüşmeniz ve çekişmeye girmeniz gereken kişiler, aç olanlar! Durdurulamaz olanlar, makul davranmayanlar hayatı istedikleri gibi yaşamak için yeniden yaratanlar ve daha fazlasını isteyenler! Hayallerini yaşayanlar, kazananlar, tutunanlar. Hayallerini yaşayan insanlar biliyorlar ki, eğer bir şey olacaksa, bunu yapacak olan onlar Eğer daha başarılı olmak istiyorsanız eğer, daha önce yapmadığınız şeyleri yapmak, sahip olmadığınız şeylere sahip olmak istiyorsanız, Sizden isteğim, kendinize yatırım yapmanız! Kendinize yatırım yapın! Birinin sizin hakkındaki görüşü, sizin kim olduğunuzu belirlemek zorunda değil. Tüm hayatınızı bir kurban olarak yaşamak zorunda değilsiniz. Ve tüm başarısızlıklarınıza rağmen içten içe şunu bilmelisiniz ki yapabilirim, kimse buna inanmıyor da olsa, ben kendime inanmalıyım. İnandığım şey bu ve onun için ölürüm. Ne kadar kötü olduğu ya da olacağı önemli değil, Bunu başaracağım! Bir fikri dile getirmek istiyorum. Olasılıkları söylemek istiyorum. Şu an bazılarınız, bir sonraki seviyeye geçmek istiyor. "Ev istiyorum, Mühendis olmak istiyorum, Doktor olmak istiyorum." Beni dinleyin: O seviyeye geçemezsiniz. O olmak istediğiniz seviyeye ekonomik olarak geçemezsiniz, aklınıza yatırım yapmaya başlamadığınız sürece. Kitap okumuyorsunuz. Size konferansa gitmeniz için meydan okuyorum. Size zamanınızla yatırım yapmanız için meydan okuyorum Size yalnız olmanız için meydan okuyorum! Size kendinizi tanımak için bir saat harcamanız için meydan okuyorum! Olduğunuz kişiye dönüştüğünüzde, yarattığınız kişiye dönüştüğünüzde, olmanız gereken kişi olarak tasarlandığınız kişi olduğunuzda. Bir birey olduğunuzda. Yapmanız gereken: kendinizi diğer insanlardan ayırmaya başlamak. Size insanların sizden hoşlanmayacağı hatta rahatsız dahi etmeyeceği yere gelmeniz için meydan okuyorum. Neden? -Çünkü kimseyi mutlu etmek zorunda değilsiniz. Çünkü uçmayı denerseniz, sonraki seviyeye geçmeyi denemiş olursunuz. Aklınıza yatırım yapmanıza ihtiyacım var. Eğer hala hayallerinizden bahsediyorsanız. Eğer hala hedeflerinizden söz ediyorsanız. Ancak henüz hiçbir şey yapmamışsanız SADECE İLK ADIMI ATIN! Ebeveynlerinizi gururlandırabilirsiniz, okulunuzu gururlandırabilirsiniz, milyonlarca insanın hayatına etkide bulunabilirsiniz ve dünya bir daha asla aynı olmaz, çünkü bu kadar yolu geldiniz, Kimsenin hayallerinizi çalmasına izin vermeyin! Reddedilmeyle ve bir "HAYIR" ile yüzleştiğimizde veya bir buluşma olduğunda ve kimse gelmediğinde, veya biri bana güvenebilirsin dediğinde, ama sözünde durmadığında kimse size inanmadığında, bir daha kaybolursunuz, ve bir daha, bir daha! ışıklar söner ama yine de hayallerinize bakarsanız, her gün onu gözden geçirir ve kendinize şöyle derseniz: BEN KAZANANA KADAR, SONA ERMEYECEK! Hayallerinizi yaşayabilirsiniz.''

(Alt yazı alıntı) yotube

Subscribe: http://www.youtube.com/user/TheMiro0r... Website: http://www.mateuszm.com Facebook: http://on.fb.me/R8jxxV Instagram: http://bit.ly/1fjzPrZ SoundCloud: http://bit.ly/1W0ehad Twitter: http://bit.ly/1nNEv30

Music: (00:13) Tom Tykwer, Johnny Klimek & Reinhold Heil: Prelude - The Atlas March (01:05) Angelo Milli: Requiem (01:37) Steve Jablonsky: Bumblebee (04:08) Hans Zimmer: Arcade (06:07) Hans Zimmer: I Will Find Him

Movies: Into The Wild, Rocky 4, Seven Pounds, Pursuit of Happyness, A Beautiful Mind.

Speakers: Les Brown: https://www.facebook.com/Brown.Les, Eric Thomas: http://www.youtube.com/user/etthehiph... Will Smith: https://www.facebook.com/WillSmith

Help me caption & translate this video! http://amara.org/pl/videos/WC51MYVGtcbl/ Kategori Film ve Animasyon Lisans Standart YouTube Lisansı

Blog Archive

bottom of page